lipca 13, 2014

♥ Sally Hansen Purple Pulse ♥

Wiecie, że lubię wszelkie dziwne i ciemne lakiery. Ta Hansenka właśnie taka jest. Ciężko ją uchwycić, zmienia się wraz ze zmianą światła. A kolor? Bardzo w moim guście. I mimo, że mam już mega podobnego Essiaka, to za 3 zł w Pepco żal było nie wziąć ♥

You probably know how much I like all those strange and dark colours. And this one from Sally Hansen is like that for sure! It's hard to catch on the photos, it changes its shade with the change of light. What about the colour? It's in my favour, really! I bought it despite the fact that I have similiar one from Essie. And how could I leave it alone in Pepco when it was only for 3 zlotys?! ♥


Nazwa: Sally Hansen Complete Salon Manicure Purple Pulse
Dostępność: Natura, Super-Pharm, Rossmann
Cena: do 35 zł
Pojemność: 14,7

Full name: Sally Hansen Complete Salon Manicure Purple Pulse
Availability: Natura, Super-Pharm, Rossmann
Price: up to 35 zl
Capacity: 14,7 ml


Wykończenie: metaliczne
Kolor: ciemny fiolet, lekko śliwkowy, cholernie trudny do uchwycenia. Ale podoba mi się :)
Pędzelek: jest bardzo wygodny, płaski, zaokrąglony. Jego kształt pozwala na pokrycie paznokcia za jednym pociągnięciem.
Konsystencja: lekko lejąca, ale bardzo przyjemna w aplikacji
Krycie: 2 warstwy.
Schnięcie: szału nie ma, ale jest dość przyzwoicie :)
Trwałość: specjalnie nosiłam go bez topu żeby zobaczyć jak da sobie radę. Akurat tego dnia, gdy go nosiłam, przeprowadziłam dość intensywne porządki i niestety końcówki się poddały :/
Zmywanie: nie sprawia problemu


Finish: metallic
Colour: dark purple, bit plum, and terribly hard to catch on photos. But I like very much ! 
Brush: sooo convenient! Flat, wide and rounded - that's what I like the most !  Its shape allows to cover the nail with polish just with one stroke ! 
Consistency: bit watery, but really nice to apply
Opacity: 2 coats
Drying: it's not bad yet could be better
Lasting: I'm a bit disappointed. The day when I was wearing it, I was cleaning a lot in my house and it made my tips wipe out.
Removing: quite easy



Trochę się zawiodłam na jego trwałości, ale mimo wszystko, podoba mi się :) Oczekujcie w najbliższym porównania z Essie Sexy Divide :) Jak Wam się podoba Purple Pulse ? Macie? Udało Wam się trafić jakieś Hansenki w Pepco ? ;) 

I feel little disappointed on its lasting, but despite this fact I really fancy this color :) Soon you can expect little comparison with Essie Sexy Divide :) How do you like Purple Pulse ? Do you have it? 

19 komentarzy:

  1. Ostatnimi czasy u mnie w Pepco w ogóle nie ma lakierów :( Żałuję, że nie brałam jak jeszcze była okazja. Ten bardzo mi się podoba. Jeszcze nie miałam lakieru z SH i strasznie jestem ich ciekawa:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor fajny, ale wykończenie straszne.

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jaki śliczny kolor <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. w słońcu wyglada bardzo efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. grzechem byłoby nie wziąć za 3 zeta ;) całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, 3zł to nie fortuna, a lakier dobry :)

      Usuń
  6. 3 zł? Tanio i to jak :)
    Lubię fiolety. Ten jest taki, powiedzmy, przyzwoity. Na czwórkę, o ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetna cena :D grzech nie kupić nawet dla samego wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, kupiłam, coby go skonfrontować z Sexy Divide :)

      Usuń
  8. Shame it didn't last long as it's a gorgeous purple :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. I developed a craving for dark and mysterious (especially purple) colors too, still have a lot of them to show :)
    This one looks so good on you!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez lubię upolować w Pepko jakieś fajne, kosmetyczne okazje :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy, ma w coś w sobie :)) też udało mi się kupić kilka razy jakieś Hansenki i też Revlony w Pepco :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger