sierpnia 01, 2014

Zdobieniowy piątek #14 Skittles splatter mani ♥

Obiecałam, że nie ominę więc jest. Kolejny zdobieniowy piątek! Przyznam szczerze - zainspirowałam się plujkami Paznokciowe Lovee. Jej mani podsunęło mi wykorzystanie neonu w technice splatter. A że chodziły za mną neonowe skittlesy w jakiejś nieoczywistej formie, plujki sprawdziły się idealnie ! :)

I promised not to miss todays nail art Friday so there it is! To be honest - I was inspired by Paznokciowe Lovee's splatters. Her mani gave me idea to use neon colors in splatter. Neon skittles was in my head for quite long time but I wanted to make it in quite unusual way. And splatter was perfect for it !


Samego procesu "plucia" opisywać Wam nie będę, bo to wszystko jest w moim pierwszym poście o splatter mani. 

I won't describe whole process of "spliting" cause everything was said in my first post about spatter manicure :)


Do wykonania użyłam bieli Golden Rose Rich Color 74 jako bazy, a do plujek - fuksja Claire's Hokus Pokus, zieleń Simple Beauty , pomarańcz Safari, róż Cairuo i żółć Lemax. Całość została utrwalona Sally Hansen Dries Instantly.

For this manicure I used white Golden Rose Rich Color 74 as a base. For the rest - fuchsia Hokus Pokus from Claire's, green from Simple Beauty, orange from Safari, pink from Cairuo and yellow from Lemax. Everything was sealed with Sally Hansen Dries Instantly top coat. 






Generalnie rzecz biorąc nie przepadam za neonami. Średnio się czuję nosząc aż takie żarówy na całych paznokciach, ale w takiej wersji niezwykle przypadły mi do gustu :) Jak Wam się podoba taka propozycja? Lubicie neony?

Generally I don't really fancy wearing neons. I don't feel good at all wearing them on my whole nails, but in this version they're so nice looking :) How do you like my idea for neons? Do you like neon polishes ? ;)

18 komentarzy:

  1. ja lubię neony, ale za to moja pierwsza próba splatter nails nie wyszła, a u Ciebie za to super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj dalej ! Może za dużo lakieru nabierałaś? To potrafi płatać figle :)
      Dzięki :)

      Usuń
  2. Pomarańczowe plamki na palcu środkowym wyglądają najbardziej atrakcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kciuku prawej ręki tez miałam pomarańczowe - zdecydowanie najlepiej się niem pracowało :)

      Usuń
  3. Osobiście bardzo lubię neony w wersji standardowej. A dzięki tobie widzę, że można je nosić również w bardziej oryginalnie :D
    Jestem pod wrażeniem, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie nieoczywiste rozwiązania ;)
      Cieszę się, dzięki ! :)

      Usuń
  4. This looks really good! The different colours are nice as well.

    Oh your site is looking good. I like the changes :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you !

      So nice that you noticed the differences :)

      Usuń
  5. Ale super to wygląda! Muszę spróbować pomalować tak paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny sposób na wykorzystanie neonów :)) super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale się nie dziwię, że to kolorowe mani z bloga Oli inspiruje - ja byłam nim zachwycona :) Twoja wersja jest tak samo śliczna :) Idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. looks great, love the color combo, well done :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger