sierpnia 29, 2014

Zdobieniowy piątek #18 Odrobina klasyki

Mam nadzieję, że nie pamiętacie mojego pierwszego half moon (jeszcze z początków blogowania). Wybitnie mi się nie podobało, źle się z nim czułam i wtedy powtarzałam sobie, że to nie dla mnie, że fe! Miałam już więcej nie zaprzątać tym zdobieniem głowy, ale natrafiłam w Rossie na wyprzedaż naklejek specjalnie przeznaczonych do half moon manicure. Kupiłam. Spróbowałam. Po pierwszym razie, który dzisiaj prezentuje - przepadłam !
I truly hope that you don't remember my first half moon manicure (from the very begginging of my blogging). I must say I didn't like it, I felt bad with it and I kept telling myself that it's just not my cup of tea. I decided to not try this technique again, but then I've found half moon manicure guide stickers on sale in Rossmann. I've bought them and tried out. After fisrt mani - I'm totally in love !

Nie wiem co miało wpływ na to, że pokochałam half moony. Może inny kształt paznokci? Może fakt iż robiłam je z porządnymi naklejkami? Albo kolorystyka? Nie wiem, ale byłam z tego mani na prawdę zadowolona! Mani wyglądało tak elegancko, paznokcie wydawały się jakby smuklejsze. Mam jeszcze mnóstwo pomysłów na half moon i naklejki w zapasie, więc jeszcze wrócę tu z tego typu zdobieniem :)
I don't exactly know what was the main reason why I started loving half moons. Maybe different shape of my nails? Or the fact that I've used proper stickers? Or maybe colors I've used? I don't know, but I'm sure that I fancied this mani a lot! It was looking so smart, and my nails seamed to be slimmer. I have plenty of ideas for half moons so I'll make half moons again, for sure :)

Do prawdy nie pamiętam jakiej bazy użyłam pod to mani. Zarówno biały, jak i czarny lakier pochodzą z serii Rich Color z Golden Rose - jestem totalnie oczarowana ich jakością! Krycie, połysk na wysokim poziomie za niewielką cenę - czego chcieć więcej? Mam w pudle z 7 sztuk z tej serii i wciąż mam ochotę na więcej ! Całość została utrwalona, jeśli mnie pamięć nie myli, Sally Hansen Dries Instantly .
To be honest I don't remember what I've used for a base. Both white and black polish are from Rich Color series by Golden Rose. I'm nicely surprised with their quality! Opacity and shine are sooo good and they're quite cheap - can I ask for more? I've got 7 of those polishes and I still want some more! As I remember - everything was sealed and protected with Sallt Hansen Dries Instantly top coat.


Zdjęcia dzisiaj nieco lepsze, bo jeszcze z mojego aparatu. Zdobienie czekało jakieś 3 tyg na publikację :)

Today photos are a bit better, cause they were taken with my camera. This nail art was waiting about 3 weeks to be published :)




Co myślicie o half moonach? Lubicie je nosić ? :)
What do you think about halfmoons? Do you like wearing them? :)

10 komentarzy:

  1. rewelacja ^^ klasa sama w sobie i rzeczywiście do migdałków idealnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego typu zdobienie to kompletnie nie moja bajka, nie podoba mi się i nawet nie będę próbowała go robić, chociaż być może jest to też kwestia kształtu paznokci -ja preferuję raczej proste końcówki niż migdałki. Natomiast co do jakości GR Rich Color całkowicie się zgadzam - świetnie kryją, mają piękne kolorki w kolekcji i też zapewne nie poprzestanę na tych, które już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie nosiłam takiego mani i jakoś mam ciężki problem z przekonaniem się do tego. Chociaż u kogoś mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i perfekcyjne wykonanie. Połączenie czerni i bieli jak zawsze się sprawdziło:)
    Sama ostatnio próbowałam zrobić half moon ale poległam. Chyba powinnam zainwestować w naklejki... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Yes, I like this a lot :-) the combination of black and white is perfect for this sort of thing :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. do tego kształtu pazurków pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię halfmoony a Twoje wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się :) też zakupiłam te naklejki, muszę koniecznie ich wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger