sierpnia 08, 2014

Zdobieniowy piątek #15 Kwiat wiśni na projekt RedRouge

Weno moja! Jesteś! Wróciłaś! Nawet nie wiesz jak się cieszę ! ♥ Tyle tytułem wstępu :3 Ostatnie dwa tygodnie upłynęły mi pod znakiem walki z pędzelkiem i farbkami/lakierami. Kompletnie NIC mi nie wychodziło, zawsze efekt końcowy mnie zawodził. I to jest w sumie główną przyczyną dlaczego nie pokazałam niczego na 2. i 3. tydzień Projektu: Kwiaty u RedRouge. Całą nadzieję pokładałam w tygodniu przeznaczonym dla kwiatu wiśni. Pomysł był. Chęci też. Potem nagły przypływ motywacji. Oto co powstało:
My inspiration! There you are! You're back! You can only imagine how happy am I ! ♥ That's for the beggining :3 Last two weeks were time when I was literally fighting with nail art brush and acrylic color/polishes. NOTHING came out torelably or I did't like the final effect. And that's the main reason for me to miss 2nd and 3rd week of RedRouge's Flower project. I've put all hope in week of blossom. There was an idea. And desire. And then sudden flood of motivation. And that's the effect:


Zdaję sobie sprawę, że idealnie nie jest. Bo kwiatki w stosunku do tła są za jasne. Bo są krzywe. Ale chyba po raz pierwszy kompletnie mi to nie przeszkadza! Od momentu, w którym wpadł mi pomysł na to mani przebierałam nogami, żeby w końcu siąść i zabrać się za malowanie. Kwestia bazy była dla mnie nieco problematyczna, bo białe za gołe a z kolorowym by się całość stopiła. Kompromisem był marmurek i wydaje mi się, że to był dobry wybór :)
I know, that it's not perfect. Because flowers are too bright for the base color. Cause they're misshapen. But I think it's the first time that I don't care about it! I was literally jumping in place in excitement when this idea came to my mind cause I've couldn't wait to start painting! I had some problems with choosing base color, cause white would look to blank and on colorful base the flowers wouldn't pop properly. Marble base came out to be great compromise and I thing it was a good decission.



Do wykonania użyłam:
- biały marmurek Lemax
- Golden Rose Rich Colour 05, Avon Vintage Boutique i Lovely Classic 097 do gałązek
- Lovely I Love Summer 3, Wibo Express Growth 395, Golden Rose Rich Color 35 do kwiatków
- Wibo Express Growth –groszkowy- , Essie Mojito Madness, FM Group Dark Jade do listków
- top coat Sally Hansen Dries Instantly
To paint this manicure I’ve used:
-white marble from Lemax
- Golden Rose Rich Colour 05, Avon Vintage Boutique i Lovely Classic 097 for bunches
- Lovely I Love Summer 3, Wibo Express Growth 395, Golden Rose Rich Color 35 for flowers
- Wibo Express Growth –pea green- , Essie Mojito Madness, FM Group Dark Jade for leaves

- top coat Sally Hansen Dries Instantly



Dacie wiarę, że noszę to ma ni już 4 dzień i dalej wygląda nienagannie ! Co Wy na to ? :) Podoba się Wam ? 

Can you believe that I'm wearing this mani for 4 days now and it still looks good?! What do you think about it? Do you like it ? 

20 komentarzy:

  1. Genialnie w całość wkomponowała się ta marmurkowa baza :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam krzywizny nie widzę! Wyszło prześlicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpiękniejsze zdobienie na ten tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  4. marmurek jest zawsze dobry jako baza pod zdobienia, a Twoje jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna z najładniejszych wersji kwiatu wiśni jaką widziałam :) marmurek spisał się niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, Ty to masz talent <3 coś pięknego!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra! ja tu nie widzę żadnych niedociągnięć :D super pomysł z marmurkową bazą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł z wykorzystaniem marmurka jako tła :)
    cały mani wygląda bosko, nie uważam, żeby kwiaty musiały być wszystkie takie same, tak wyglądają bardziej naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. This is gorgeous! I love it! The base and the flowers both perfect! WOW 4 days cool :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł z tym marmurkiem ;) też go ostatnio kupiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo tak, jedna z najpiekniejszych ;) swietnie Ci wyszla, super wygląda na marmurku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie delikatne, ta jasność kwiatków dodaje całemu mani lekkości. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. ekstra :) marmurek idealnie sie wpasowal jako tlo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest piekny :) taki delikatny i dziewczecy ;)
    A tak apropo to jesli chcesz to zapraszam do zabawy na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger