sierpnia 25, 2014

Miyo miniDrops Moccasin

Tego, że jestem fanką pasteli chyba Wam mówić nie muszę :) Więc moje zachwyty nad bohaterem dzisiejszego posta chyba będą zrozumiałe :)

It's useless to say that I'm a big fan of pastel shades :) So I guess you'll understand why I'm so amazed with the hero of todays post :)

<zdjęcia z lampą>
<photos with flash>


Nazwa: Miyo mini drops no. 162 Moccasin
Dostępność: głównie prywatne drogerie
Cena: ok 5 zł
Pojemność: 7 ml

Full name:  Miyo mini drops no. 162 Moccasin
Availability: private drugstores
Price: about 5 zl
Capacity: 7 ml


Wykończenie: kremowe
Kolor: uroczy pastelowy pomarańcz. Właśnie w takim wydaniu lubię ten kolor najbardziej :) Na zdjęciach wyszedł nieznacznie jaśniejszy.
Pędzelek: standardowy. Okrągły, wąski i prosto ścięty. Nie w moim typie, ale ładnie rozprowadził emalię.
Konsystencja: taka w sam raz. Ni to rzadkie, ni to gęste. Bardzo przyjemnie się go rozprowadza ;)
Krycie: 2-3 warstwy.
Schnięcie: Schnie całkiem szybko na zaskakująco dobry połysk !
Trwałość: nosiłam go niecałe 3 dni i zauważyłam jedynie lekko starte końcówki - bardzo dobry wynik!
Zmywanie: absolutnie bezproblemowe!


Finish: creme
Color: cute, pastel orange. I just love this kind of orange ! On photos it's bit lighter.
Brush: standard. Round, narrow and cut straight. Not my fav but convienient to use.
Consistency: it's alright. Not to watery and not to thick. Nice to apply :)
Opacity: 2-3 coats.
Drying: it's drying quite fast for surprisingly good shine!
Lasting: I was wearing it for 3 days and I experienced only slightly wiped out tips :)
Removing: absolutelly easy!




Jestem nim totalnie oczarowana i już wiem, że jeszcze nie raz po niego sięgnę ;) Co Wy o nim myślicie ? ;P
I'm tottaly in love with this shade and I already know that I'll use it again it the future :) What do you think about it ?


Fakt, iż lakier został mi wysłany do recenzji nie wpłynął na moją opinię.
The fact that this polish was sent to me for tesing doesn't have influence on my opinion.

13 komentarzy:

  1. Naprawdę ładny, delikatny kolor :) Lubię takie, ale nie u siebie, nie współgrają z odcieniem mojej skóry :(

    OdpowiedzUsuń
  2. zupełnie nie mój kolor, chociaż w jakimś mixie, albo pod naklejki może by się sprawdził. Jakby coś czarnego na niego narzucić, pewnie spodobałby mi się się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. love this natural olor polish! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten lakier i bardzo go lubię :) jego kolor jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. It's a relly pretty shade. I'm quite into pastels as well :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow przepiękny! też lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny odcień - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja właśnie dopiero co opublikowałam post z nim :) przepiękny kolor pokochałam go od pierwszego zobaczenia :) ciężko jest mi uchwycić jego kolor u Cb też coś zbliżony do prawdziwego widzę choć jeszcze to nie to co widać było gołym okiem. Świetny jest fajnie, że Tobie też się on spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny jest! bardzo mi się podoba ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Średnio lubię takie odcienie u siebie, ale na Twoich dłoniach ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger