sierpnia 20, 2014

Syreni ogon ♥ Pierre Rene Bubble Gum

Syreni ogon. Właśnie to skojarzenie nasunęło mi się kiedy malowałam paznokcie bohaterem dzisiejszego postu. Jestem nim totalnie oczarowana! Zarówno wyglądem jak i właściwościami, o których poczytacie w dalszej części notki :)

Mermaid's tail. That's what came to my mind when I was painting my nails with polish I wanna show you today. I'm soo enchanted with it ! With both its appearance and features about which you'll read in a while :)



Nazwa: Pierre Rene Top Flex Longlasting Sand Effect 09 Bubble Gum
Dostępność: pierrerene.pl
Cena: 9.99 zł
Pojemność: 11ml

Full name: Pierre Rene Top Flex Longlasting Sand Effect 09 Bubble Gum
Availability: pierrerene.pl
Price: 9,99zl
Capacity: 11ml


Wykończenie: piaskowe
Kolor: turkusowy niebieski, pokuszę się o stwierdzenie - duochromowy, bo połyskuje na zielono *.* efekt jest powalający! Niestety aparat go nie uchwycił, ale udało mi się to uchwycić tabletowym i telefonowym aparatem (zdjęcia na końcu posta) :)
Pędzelek: dość szeroki, płaski i prosto ścięty. Wygodnie się nim pracuje. Mam wrażenie, że czasem nabiera zbyt dużo emalii, ale idzie nad tym zapanować :)
Konsystencja: lekko lejąca. Bardzo przyjemna w aplikacji.
Krycie: 2 warstwy w zupełności wystarczą, żeby ładnie pokryć płytkę. Moje wyszły trochę za cienkie, stąd mogą być widoczne gdzie nie gdzie prześwity.
Schnięcie: Bubble Gum wyschnął naprawdę szybko ukazując cudowną teksturę :)
Trwałość: nie mam w zwyczaju noszenia jednego lakieru dłużej niż 2 dni, tak samo było z tym. W tym czasie nie stało się z nim absolutnie nic!
Zmywanie: nie należy do najłatwiejszych, ale taka już uroda piaskowych lakierów. U mnie obyło się bez metody foliowej :)
Inne:  przyznam, że zabarwił mi nieco płytkę, ale to głównie moja wina, bo nie dałam pod niego żadnej bazy. Nie wiem co mi strzeliło :3


Finish: sand / textured
Color: turquoise kind of blue. I think I won;t be mistaken if I say that its base is some kind of duochrome, cause it coruscates green *.* This effect is stunning! My camera didn't catch it, but it's visible on photos made with tablet and phone cameras (on the end of the post) :)
Brush: quite wide, flat and cut straight. It's comfy to work with. I have a feeling that sometimes it takes too much of polish but it's not a big deal to reduce it :)
Consistency: bit watery but soo convienient to apply!
Opacity: 2 coats are enough to cover your nails.  Mine were too thin so you can see some clearances.
Drying: Bubble Gum dried really quick and showed gorgeous texture!
Lasting: I don't have a habit to wear polishes longer than 2 days, the same was with this one. But through these 2 days completly nothing happened to it !
Removing: it's not so easy, but it's a feature of every textured polish.
Others: my nails were a bit stained after I removed it, but it's my fault cause I didn't use any base coat before applying the color. How stupid of me ! :3






Jak już mówiłam - jestem totalnie zauroczona tym lakierem ! Sięgnę po niego zapewne jeszcze nie raz, ale to bliżej zimy, wtedy takie błyskotki nosi mi się najlepiej :) Wcześniej nie miałam do czynienia z tą serią, więc zostałam pozytywnie zaskoczona.

As I said - I'm totaly in love with this shade ! I'll use it for sure, probably in winter time cause then it's the best time for me to wear such sparkling beauties :) I haven't any experience with this collection before, so I'm nicely surprised :) 

Fakt, iż lakier został mi wysłany do recenzji nie wpłynął na moją opinię.
The fact that this polish was sent to me for tesing doesn't have influence on my opinion.

19 komentarzy:

  1. coś pięknego *.* ja się nie mogłam powstrzymać i od razu testuję drugi egzemplarz ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. *faints* I really love this polish! It looks amazing on you :-D It really is something special! Great swatches :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba przyznać że dawno nie widziałam równie pięknego lakieru piaskowego :)
    Śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutki,chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. boski! ale na żywo prezentuje się dużo piękniej ;) wiem, bo też go dostałam i od razu jak przyszła paczka to pomalowałam na jednym pazurku, niestety także bez bazy i też nieco zabarwił mi płytkę, więc gdy będę malować wszystkie pazurki to na pewno dam go na jakąś bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mami kilka piasków PR i lubię je :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci go zazdroszczę! U mnie nie ma go a tak mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten kolor jest cudny, z przyjemnością oglądam go za każdym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nice, i love textured polishes, and this one has lovely shade :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy :)) ale gumy balonowej to mi on kompletnie nie przypomina.. za to syrenii ogon już tak :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger