sierpnia 15, 2014

Zdobieniowy piątek #16 Paczucha Pierre Rene i praca konkursowa

Dzisiaj nietypowo, ale dalej w zdobieniowym temacie. Otóż, jeśli śledzicie mojego Facebooka to pewnie wiecie, że zostałam jedną z 10 paznokciowych ekspertek Pierre Rene i Miyo. Pewnie się domyślacie, jak bardzo się cieszę. W sumie to moja pierwsza współpraca z jakąkolwiek firmą, więc radość jest jakoby podwójna :) Dzisiejszy post będzie baaardzo obfity w zdjęcia, mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko :) Na pierwszy ogień - mani które wykonałam :
Today’s post is quite unusual. So - if you follow my Facebook account you may probably know that I was pronounced as one of ten Pierre Rene and Miyo nails experts. And you can imagine how happy am I, can't you? Generally - it's my first time to cooperate with a company so my happines is even bigger. So today I have a LOT of photos for you, hope you won't get too bored :) Let's start with the manicure I've prepared for the contest:
Żródło/source: KLIK
Tak mi się te wszystkie prace podobają, że mogła bym je z 10 dziennie oglądać ♥
I like those manis so much that I could watch them over 10 times a day ♥
Mani miało być wykonane przy użyciu produktów Miyo/Pierre Rene. A z racji, że fanką Miyo jestem od kiedy pamiętam - miałam na stanie kilka maluchów, które umożliwiły mi wykonanie tego zadania. Jako baza pod gradient posłużyła mi biel z Golden Rose (nie pamiętam która). Następnie przy pomocy gąbki do makijażu nałożyłam Miyo Nailed It! Violet i Bubble Gum razem z Golden Rose Rich Color 38. Całość uzupełniłam stemplem z płytki XY13, tym samym białym lakierem który posłużył mi za bazę. Jeśli mnie pamięć nie myli to całość została utrwalona topem Sally Hansen Dries Instantly.
Manicure was supposed to be made with use of some Miyo/Pierre Rene products. I've been a big fan of Miyo since I remember, so I had some of their polishes in my box. And they helped me to do this mani. As a base I've used white polish from Golden Rose (don't remember which one). Then, with make up sponge, I've made threecoloured gradient with Miyo Nailed it! Violet and Bubble Gum with Golden Rose Rich Color 38. Then I covered it with some stamping from XY13 plate. Everything was protected with, I guess, Sally Hansen Dries Instantly top coat.



Jak Wam się podoba? Ja czułam się z nim bardzo dobrze, zmyłam chyba dopiero po 4 dniach :P
How do you like it? It was very nice to wear, I removed it after 4 days :P

Przejdźmy do kolejnej części posta, w której pokażę Wam co w ramach nagrody dostałam od firmy. Nie spodziewałam się takiej ilości kosmetyków ! No to po kolei...
Let's move onto the next part of this post. I'll show you what I've got as a prize. I didn't expected to get so much! 

Zmywacz do paznokci to coś, czego w mojej łazience zabraknąć nie może. Już zdążyłam go wczoraj przetestować i zapowiada się całkiem przyjemnie :)
Nail polish remover is something really necessary in my bathroom. I already tested it yesterday and I think we'll like each other :)


Dostałam też dwie odżywki utwardzające i top matujący. Odżywki używam zawsze, a top matujący - zawsze się przyda ;)
I also received two nails hardeners and matte top coat. I always use conditioners as a base, and matte top - it's always useful :)

Kolejne trzy produkty to dla mnie całkowita nowość. Z tej trójki na 100% skorzystam z korektora. Już testowałam - całkiem fajnie zmywa niechciane niespodzianki ze skórek, jednak do wyrównywania emalii przy skórkach jednak pozostanę przy pędzelku :) Oliwkę na pewno też użyję. Podoba mi się jej zapach - coś mi przypomina, ale nie mogę sobie przypomnieć co :P
Next three products are totally new for me. For 100% I'll use the corrector. I've already tested it - it nicely removes any unpleasant surprises from cuticles. But to even polish line near cuticles I'll still use brush dipped into nail polish. I'm also curious about renewal. I like it's smell - it reminds me something but I can't figure out what is it...

Spray do wysuszania paznokci może być ciekawą alternatywą dla lakierowych wysuszaczy, zobaczymy co z tego będzie ;)
Nail polish dryer can be an alternative option instead of tradicional fast drying top coats. We'll see how I'll work :)

Uwielbiam peelingi, więc oczywiście ucieszyłam się gdy znalazłam jeden w paczce. Ślicznie pachnie, mam nadzieję, że będzie tak samo działał ;)
I love peelings, so of course I was happy when I've found it in box. It smells pretty and let's hope it will work nice as well :)

Nie mogło oczywiście zabraknąć lakierów ! Te są dla mnie totalną nowością, nigdzie wcześniej ich nie spotkałam. Już po pędzelku i swatchowaniu w notesie widziałam, że się polubimy ;)
Kolory od lewej: no332 Pearl, no 302 Devil Black, no 331 Diamond Shine, no 311 Warm Orange, no 322 Lasting Red
And here they are! They couldn't be missed. These are new for me, I have't seen them before anywhere. I think we'll like with each other because of the brush and opacity :)
Colors from left side: no332 Pearl, no 302 Devil Black, no 331 Diamond Shine, no 311 Warm Orange, no 322 Lasting Red

Te maluszki są takie urocze *.* Miyo niedawno wypuściło na rynek sety kolorystyczne, takie jak na zdjęciu. Moje to nr 1 Urban Diva (rozpakowany) i nr 4 Street grafitti.
These little ones are soooooo cute *.* Miyo released recently few color sets, as you can see on the photo. Mine are no 1 Urban diva (unpacked) and no 4 Street Graffiti.


Z Dropsików chyba cieszę się najbardziej, bo trafiły mi się na prawdę świetne kolory!
Od góry w lewo: no 154 Bright Alchemy, no 166 Indianred, no 160 Malibu, no 159 Jonquil, no 162 Moccasin
I think I like mini drops from this box the most, cause colors are just perfect!
From up, to the left: no 154 Bright Alchemy, no 166 Indianred, no 160 Malibu, no 159 Jonquil, no 162 Moccasin

Pewnie już dawno wiecie, że uwielbiam serię Nailed It! . Dwa pierwsze kolory średnio przypadły mi do gustu, ale myślę, ze wykorzystam je w jakiś sposób :) Pozostałe 3, szczególnie środkowy - cuda! 
Od lewej: no 08 Princess, no 42 Saphire Sparkle, no 26 Pacific, no 28 Coctail, no 34 Jupiter
You probably know that I really fancy Nailed It! collection. First two of them aren;t really in my favour, but I think I'll use them somehow :) The rest of them, esspecially the middle one - gorgeous!
From left: no 08 Princess, no 42 Saphire Sparkle, no 26 Pacific, no 28 Coctail, no 34 Jupiter

Przyznam szczerze, ze po cichu liczyłam, że znajdą się w paczce jakieś piaski. Przerosły moje oczekiwania - są niesamowite!
Niebieski - 09 Bubble Gum, czerwony 02
To be honest - I was hoping somehow to get some textured polishes, and here they are! They're much more awesome than I expected them to be!
Blue - 09 Bubble Gum, red 02

Uff, dobrnęłam do końca! Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :) Ogromnie cieszę się z nagrody i już Wam mówię - niedługo więcej postów z tymi produktami :) Trzymajcie się ;*
Uff, I've finished! I hope you didn't get to bored :) I'm really happy about this prize, and I can tell you that there will be more posts with these products :) Keep on well :*

19 komentarzy:

  1. What a pretty manicure and what a lot of goodies :-D I'm liking the look of the two textureds in the last photo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) I like them too and I can't wait to use them ! ;)

      Usuń
  2. aaa widzę, że parę kolorów nam się pokrywa :D
    ja jestem w trakcie przygotowywania takiego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te sety z MIYO :) Widziałam już je na stronię internetowej i się do nich ślinię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się niesamowicie podobają , już mam na nie kilka pomysłów ;)

      Usuń
  4. Gratuluję jeszcze raz :) i czekam na zdobienia z wykorzystaniem tych cudowności lakierowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już niedługo coś się na pewno pojawi :)

      Usuń
  5. pierwsze co to gratuluję raz jeszcze ;) piękne mani stworzyłaś :) kolorki lakierów trafiły Ci się bardzo fajne i w ogóle super zdjęcia porobiłaś tych rzeczy, blisko i wyraźnie wszystko widać :) najbardziej jestem ciekawa tego wysuszacza, ale niebawem sama się przekonam ile jest wart, bo swoją paczkę chyba jako jedyna dostanę dopiero w poniedziałek... heh, daleko znad Morza na Podkarpacie ;) stąd to opóźnienie pewnie :D no to się wyżaliłam :D życzę miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha jeszcze zapomniałam napisać :D teraz na stronce Pierre Rene jest wyprzedaż tych starych Top Flex'ów, a te z czarnymi nakrętkami są już nowe, czytałam też, że ich formuła ma być nowa, więc jesteśmy szczęściary, bo spróbujemy ich jako pierwsze :)

      Usuń
    2. Cieszę się, że zdjęcia się podobają. Robione innym aparatem niż zwykle, bałam się, że będą dużo słabsze niż z mojego Canona, ale widzę że dają radę ;)
      No, do lubuskiego mieli bliżej :D Ale wież mi - warto poczekać, bo te rzeczy wyglądają na prawdę świetnie !
      Dziękuję i Tobie też życzę miłego testowania :)

      Usuń
  6. Gratuluję, paczka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdobienie
    ekstra paczka, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  8. congrats :D
    the manicure looks great, enjoy your new stuff :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ;) Świetne kolorki dostałaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdobienie :) a paczka niesamowita, mega :D

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne mani a jeszcze bardziej podoba mi sie zawartosc paczki :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger