sierpnia 17, 2014

Marmurkowy gradient ♥

Dawno, oj, dawno nie było gradientu. W takiej podstawowej postaci. Więc dzisiaj nadrabiam :)

It's been such a long time since I last showed you some gradient manicure in such basic form. So here it is today :)


Do wykonania tego mani użyłam białego i malinowego marmurka Lemax. Całość utrwaliłam topem Golden Rose Quick Dry. Mam wrażenie, że przejście wyszło mi całkiem płynne. I bardzo mi się spodobało :)

To make this mani I've used white and raspberry marble Lemax polishes. Everything was sealed with Golden Rose Quick Dry top coat.  I've got a feeling that gradient came out to be quite smooth. And I liked it :)



Jestem niezadowolona z tych zdjęć. Wybrałam tylko 3 ponad 30, tylko te się nadawały... Jeszcze nie rozgryzłam do końca "nowego" sprzętu... 
Buziaki :*

I'm soo dissatisfied with those photos. I've choosed only those 3 from over 30 taken! I still haven't figured out my "new" camera ...
Kisses :*

10 komentarzy:

  1. uwielbiam gradient, przejście wyszło fantastycznie :) ubiegłaś mnie, bo miałam robić gradient z białego i różowego marmurka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się o wiele ciekawiej niż zwykły gradient :)

    OdpowiedzUsuń
  3. That's a very pretty and sweet gradient!

    OdpowiedzUsuń
  4. gradienty marmurkami są bezbłędne! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. This is a really pretty gradient :-) I love it :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajnie to wyglada szczegolnie z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ciekawie to wymyśliłaś. pięknie to wygląda.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger