sierpnia 22, 2014

Zdobieniowy piątek #17 Vintage roses

Dzisiejszy post to takie 3 w 1. Kolejny post do kwiatowego projektu RedRouge, jego podsumowanie oraz pierwsze zdobienie wykonane lakierami z eksperckiej paczki :) Niestety nie ponosiłam go za długo, bo zmalowałam je na bodajże 4 dniowym Essie Fiji (w końcu go mam!) i niestety basen mu nie posłużył :/ Mimo wszystko - niesamowicie mi się podobało !

Today's post is some kind of 3 in 1 one. It's next post for RedRouge's floral project, its sum up and first nail art made with polishes I've got as colaboration with Pierre Rene. Unfortunatelly I hasn't been wearing it for a long time because it was painted on 4 day Essie Fiji (I finally have it!) and it didn't survive my trip to the swimming pool. But despite this all - I liked it so much !


Pewnie wiecie już, że takie zdobienia niezwykle przyjemnie mi się nosi. W końcu nie raz, nie dwa pokazywałam różane mani ;) I tym razem postawiłam na połączenie różyczek z kropkami, z tym że w innej konfiguracji. Na niektórych zdjęciach kropki nieco stapiają się z tłem, ale to wina światła :)

You may already know that I just love wearing rosy manicures. Not once and not twice I've showed you nails with roses. While painting this manicure I've also combined roses with polka dots, but in another configuration. On some photos dots may not be visible but it's light matter. 


Do wykonania mani użyłam:
- Essie Fiji
- Miyo miniDrops Malibu
- Miyo miniDrops Moccasin
- Miyo miniDrops Indianred
- Miyo Nailed It! Coctail
- Wibo Express Growth zielony
- FM Group Dark Jade
- Golden Rose Quick Dry
To make this mani I've used:
- Essie Fiji
- Miyo miniDrops Malibu
- Miyo miniDrops Moccasin
- Miyo miniDrops Indianred
- Miyo Nailed It! Coctail
- Wibo Express Growth zielony
- FM Group Dark Jade
- Golden Rose Quick Dry




Trzeba przyznać, że pomysł RedRouge był na prawdę świetny!  Dziewczyny stworzyly tyle niesamowitych prac! Ja mimo starań nie dałam rady zmalować mani na wszystkie tygodnie zabawy. Stworzyłam zaledwie 3 mani, no ale - zawsze coś :) Poniżej moje 2 pozostałe prace :)

I must say that RedRouges idea was great! All girls who participated made plenty of stunning works. I made only 3 manis, because of lack of time. Below you can see my 2 previous manicures ;)



To by było tyle na dzisiaj :) Buziaki, miłego weekendu :*
That's all for today :) Kisses, have a nice weekend :*

16 komentarzy:

  1. Jedne z najładniejszych różyczek, jakie widziałam! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaaakie śliczne ^^
    fiji też mi się marzy ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie wyglądają białe kropkina jasnym tle, nie spodziewałabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam taki styl :) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba najpiękniejsze zdobienie jakie do tej pory widziałam na Twoich pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. This new manicure looks amazing - I love it :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your vintage rose man - and the other two also - very sweet and feminine!

    OdpowiedzUsuń
  8. Różyczki wyszły ci pięknie. Podobnie z resztą jak pozostałe dwa zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne różyczki, zawsze marzyłam o takim mani, ale jestem beztalenciem i nawet nie próbuję... :) Wyszło perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne, również uwielbam takie zdobienia ;] śliczne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz do Ciebie wpadłam i żałuję, że tak późno! wszystkie kwitowe mani są śliczne, vintage boski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, dziękuję ! Bardzo się cieszę, że Ci się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na miniaturce myślałam, że to naklejki. Śliczny klasyczny i kobiecy mani.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie Ci wyszło, podoba mi się też strasznie to mani z ptaszkami :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger