sierpnia 12, 2014

♥ Astor Igligli Water ♥

Na dzisiaj przygotowałam dla Was szybki post o cuuudownej niebieskości od firmy Astor. Jestem dosłownie zakochana w tym odcieniu! *.* Lakier dostałam od dziewczyn na urodziny, wiedzą co lubię :D (P. , D. dzięki :* )

For today I've prepared a post about gorgeous blue shade from Astor. I'm literally in love with this shade! *.* I've got this one from friends for my birthday, they know what I like ! :D (P. , D. thanks!)


Nazwa: Astor Fashion Studio 293 Igligli Water
Dostępność: Rossmann, Super-Pharm, Natura
Cena: ok 11 zł
Pojemność: 6 ml

Full name: Astor Fashion Studio 293 Igligli Water
Availability: Rossmann, Super-Pharm, Natura
Price: about 11zł
Capacity: 6 ml


Wykończenie: kremowe
Kolor: niesamowicie energetyczny, żywy błękit ♥ Mam już na niego mnóstwo pomysłów, ale ciągle nie mam kiedy się za to zabrać ;p
Pędzelek: wąski, okrągły. Standard. Średnio za nim przepadam, ale na szczęście ładnie współpracuje z emalią :)
Konsystencja:  nie jest lejąca, ale nie zalicza się też do gęstych. Taka w sam raz :)
Krycie: standardowe 2 warstwy. 1 dość mocno smuży, ale druga właściwie załatwia sprawę :)
Schnięcie: przyznam szczerze, że nie sprawdzałam go pod tym kątem, bo malowałam paznokcie na plaży i wzięłam ze sobą top GR Quick Dry, żeby zapobiec przykrym niespodziankom ;p
Trwałość: bez problemu wytrzymuje 2 dni
Zmywanie: tak jak większość kremów - zmywa się całkowicie bezproblemowo


Finish: creme
Color: fantastic, bright and vibrant blue! I have a lot of ideas for mani with it, but I don't really have time to realise them ;p
Brush: thin and round. Cut straight. I'm not really into this kind of brush, but it works with polish nicely
Consistency: it isn't watery, but it isn't thick either. It's ok.
Opacity: 2 coats. First make some streaks but second makes everything look well.
Drying: to be honest - I haven't checked that cause I was painting my nails on the beach and to avoid tough surprises I used Quick Dry top coat.
Lasting: I was wearing it for 2 days and it still looked good before removal
Removing: as it's usualy with creme polishes - totally easy!


Jak mówiłam na początku - jestem totalnie oczarowana tym kolorem ! *.* Jak Wam się on widzi? :)

PS Mam jeszcze kilka zdjęć w zapasie robionych moim kochanym Canonem, ale z racji, że jestem zmuszona wysłać go do serwisu przerzucam się na tatowego, nieco starszego od mojego , Sony'ego. Zdjęcia są porównywalnie dobre, jednak mimo wszystko - mój jest większy, lepiej leży w ręce. Już za nim tęsknię :3 Więc w razie co, jeśli będzie różnica w jakości - z góry przepraszam :)

As I said on the beggining - I'm gead over heels in love with this shade ! *.* How do you like it ? :)

PS I have some pics made with my beloved Canon to show you, but because I'm kinda made to send it to service, I have to use my dad's, bit older, Sony camera. Photo's are comparably good, but mine is bit more convienient in use, it fits my hand better. I already miss it! :3 If there will be visible difference in quality of photos - sorry :)

13 komentarzy:

  1. Uroczy kolorek,mam wizję na zdobienie ;O

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie, przesliczny, mam niemal ideantyczny z safari

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham wszystkie niebieskosci, a ten jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam ogromnej różnicy nie widzę w zdjęciach, przyjemne sa dla oka, lakier mam podobny z hean :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te są jeszcze z Canonka, te na piątek też, z Sonym walczę od dzisiaj :)

      Usuń
  5. I can see why you love this shade! It is such a pretty baby blue :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny kolorek :) niestety ja w pracy nie mogę sobie na niego pozwolić ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor ;-) Bardzo przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow that was unusual. I just wrote an incredibly long comment but after I clicked submit my comment
    didn't show up. Grrrr... well I'm not writing all that over again.
    Anyways, just wanted to say wonderful blog!

    Review my webpage :: http://www.incaradvancements.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger