stycznia 27, 2014

A co jeśli naprawdę zaczęłam lubić róż ?... Wibo 395

Doprawdy nie mam pojęcia co mi jest... Sama z siebie kupiłam RÓŻOWY lakier... Kiedy za różem nie przepadam... Ale jak tylko go zobaczyłam to już widziałam go na moich paznokciach ! Zauroczył mnie totalnie ! Może dlatego że nie jest takim oczywistym, perfidnym różem ? A ja przecież lubię takie nie-wiadomo-co :D


Nazwa: Wibo Express Growth 359
Dostępność: Rossmann
Cena: 5-6 zł
Pojemność: 8,5 ml


Wykończenie: kremowe
Kolor: piękna malina, na zdjęciach lekko przygaszona, w słońcu intensywna. Po prostu piękna! Chciałam jej coś dodać, ale solo wygląda tak cudnie !
Pędzelek: standardowy, jak dla mnie - nie wygodny. ale dobrze współpracuje z emalią.
Konsystencja: dobra. nie leje się, ale do gęstych też nie należy
Krycie: 2-3 cienkie warstwy. Generalnie na krótszych paznokciach wystarczyły by 2, ale moje prześwitywały więc dałam 3.
Schnięcie: takie sobie, ale tragedii nie ma. 
Trwałość: nosiłam go 3 dni, i w ostatni dzień noszenia miałam delikatnie przetarte końcówki .



Na 100% będę do niego wracać! Już mam pomysł na ombre w jego towarzystwie!

Jak Wam się widzi ? :)

Buziaki ! :*

15 komentarzy:

  1. Miałam ten lakier, kolor jest naprawdę fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie taki nietypowy ten róż ale bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róż jet całkiem fajny, chociaż to prawda, że zależy jaki odcień:)
    Ten nie jest taki typowo różowy, ale mi i tak się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego mi się podobaa, bo nie jest taki oczywisty :)

      Usuń
  4. Ciekawy kolor lakieru, ładne masz pazurki ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki kolor wpadający w czerwone tony, nie lubię czerwonego, ale ten jest nawet nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie brudne róże to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This nail polish looks really pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdzie nie widziałam tego lakieru a jest przecudny!
    Ps. chciałam obserwować ale widzę, że każdy ma teraz problem z bloggerem i się nie da:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny prawda ? ;)

      Ach, ten nasz Blogger :/ W każdym bądź razie, bardzo mi miło, dzięki ! może następnym razem się uda ;)

      Usuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger