stycznia 20, 2014

Szybki post o szybkim zdobieniu na poniedziałek :)

Na którymś z Waszych blogów widziałam ostatnio panterkowe zdobienie i przypomniałam sobie jak bardzo je lubię i że baaaardzo dawno sama takiego nie miałam. A że mam ostatnio manię na zdobienia na dwóch paznokciach - postanowiłam zmalować panterkę w towarzystwie ukochanego matowego brązowego piasku :P

<przepraszam za stan skórek, ale jakoś nie mogę z nimi ostatnio do ładu dojść :( >

Użyłam:
- Avon Vintage Boutique
- Sally Hansen Black Out
- wykałaczka

Skróciłam je trochu ^.^



Jak zrobić panterkę pokazywałam w TYM wpisie :)

Mi się takie połączenie bardzo podoba :) A Wam ? :)

Buziaki ;*

Ps. Przypominam o ankietce na lewym pasku bocznym.

Pps. Cieszę się, że mój post o must have tak bardzo przypadł Wam do gustu :)

15 komentarzy:

  1. Też wczoraj robiłam panterkę, też tym sposobem :P
    Zaraz się zabieram do posta właśnie z tym mani, więc zapraszam dziś ;)
    http://pazurkiumyszy.blogspot.com/

    To nie jest reklama. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O popatrz jak się zebrało :) Bardzo chętnie zobaczę ;)

      Usuń
  2. Na szybko? Ale jak efektownie;) Ale długie paznokcie;):)
    Podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na mnie to są krótkie,skracałam ;)
      Dziękuje :)

      Usuń
  3. Szybkie zdobienie ale jaki efekt !!! Ślicznie i drapieżnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne pazurki!

    xoxo
    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny duecik, a panterka wyszła ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi panterka nigdy nie wychodzi, ale twoje są po prostu genialne! :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger