stycznia 29, 2014

Wykopany z dysku nudziak Miss Sporty Clubbing Colour 032

Podkreślam - wykopany z dysku. Leży już chyba z miesiąc i czeka na kolejkę. Doczekał się dzisiaj, kiedy nie mam aktualnych fotek. Postanowiłam nieco skrócić moje szpony i się troszeczkę rozpędziłam i mam teraz takie małe słodkie kółeczka nie paznokcie :3

Lakiery Miss Sporty baardzo lubię, jednak nieczęsto się tutaj pojawiały, więc nadrabiam :3 Dzisiejszy bohater to dziwny nudziak nr 032. Jak nudziaki uwielbiam, tak ten jakoś dziwnie mi się nosiło.


Nazwa: Miss Sporty Clubbing Colour 032
Dostępność: Rossmann
Cena: ok. 6 zł
Pojemność: 7 ml


Wykończenie: kremowe
Kolor: ogólnie to jest nude. I na takiego czystego nudziaka na zdjęciach wygląda, jednak ma dziwną tendencję do przybierania dziwnych brudnawych tonów w świetle naturalnym (coś jak na zdjęciu poniżej).
Pędzelek: mój ulubiony - szeroki, zaokrąglony <3
Konsystencja: gęsta. Ale idealnie współpracuje z pędzelkiem.
Krycie: 2 warstwy
Schnięcie: takie sobie. Niby wydaje się suchy, ale i tak rano mam pościel odbitą.
Trwałość: 2-3 dni. Ścierają się końcówki, jednak odpryski mi się jeszcze nie przydarzyły.
Inne: genialnie współpracuje z wysuszaczem MS Turbo Dry :)



To jest chyba jedyny lakier nude, który mi się nie najlepiej nosi...

A Wam jak się podoba?

Buźka :3 

8 komentarzy:

  1. Świetny odcień :)
    mam coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda ja niestety nie lubię lakierów tej firmy. Nie sprawdziły sie u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Ci się nie sprawdziły, bo kolory mają naprawdę cudne :)

      Usuń
  3. bardzo lubię lakiery z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A całkiem fajny kolor ma :) Przyjemnie się na niego patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie te serię Miss Sporty, poza tym bardzo fajny z niego nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękny kolor <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger