stycznia 02, 2014

Moja odżywkowa miłość - mineralny utwardzacz Avonu

Ta odżywka to mój długo szukany ideał, zaraz po Lovely Nail Growth. Stosuje ją już ponad miesiąc, a efekty są niesamowite ! 


Ogólnie rzecz biorąc, większość kosmetyków Avon straszy ceną i myślę, że gdybym nie trafiła na przecenę to bym się na nią nie zdecydowała. Ale, że była za 9.99zł zamiast 25 i szukałam czegoś co utwardzi moje całkiem długie pazurki, postanowiłam spróbować. Po pierwszych kilku razach, zraziłam się, bo nie widziałam efektu, ale po tygodniowej przerwie postanowiłam dać jej drugą szansę. Stosuję ją jako bazę pod lakier od miesiąca i stwierdzam, iż spisała się na 6+ ! Paznokcie mam długie, grubsze, mocniejsze. Doprawdy nie pamiętam kiedy ostatni raz złamałam paznokcia. Dobra raz - ale to dlatego, że zaliczyłam glebę w przedpokoju zakładając buty i walnęłam paznokciem w szafkę, ale ubytek był na szczęście niewielki. Mam wrażenie, że przedłuża trwałość lakieru, za co dodatkowy + :D

Z czystym serduszkiem mogę ją polecić wszystkim, które szukają dobrego utwardzacza. Wiadomo, że nie wszystkim sprawdzi się tak samo, ale myślę, że warto spróbować :P  

Buźka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger