stycznia 14, 2014

Ulubiony, wysłużony, najlepszy brokat jaki miałam - Revlon Galaxy

Myślę, że już sam tytuł posta mówi sporo. Revlon Galaxy to mój ulubiony topper ze wszystkich jakie mam, a będzie około 12 :P Jest dosłownie idealny ! Postanowiłam w końcu napisać o nim kilka słów, bo kilka razy już przewijał się przy zdobieniach na tym blogu :)


Z racji tego, że mój egzemplarz liczy sobie ze 2 lata, nie ma na nim już kompletnie żadnych nadruków. Część ogólnych info brałam z internetów ;)


Nazwa: Revlon Galaxy
Dostępność: ja mój nabyłam w Pepco,
Cena: mnie kosztował 10zł
Pojemność: ok 15ml



Pędzelek: standardowy i o dziwo mi nie przeszkadza. W sumie u topperów takie wolę, bo lepiej się nakłada drobinki. przy całej reszcie pozostaję wierna łopatkom, języczkom - jak zwał tak zwał xD
Zawartość: piegi, które mienią się na wiele kolorów m.in niebiesko i zielono; średnie, srebrne heksy zatopione w bezbarwnej bazie. Pięknie wygląda na matowo, wtedy wszystkie drobinki są idealnie widoczne <3
Konsystencja: mimo, że mam go już ze 2 lata, trzyma się nieźle. Dalej przelewa się w buteleczce, nie zrobiła się z niego brokatowa breja i nakłada się go wygodnie i precyzyjnie.
Schnięcie: całkiem szybkie. Jednak nie ma idealnego połysku na sucho więc pokrywam go topem.
Zmywanie: pa ra ra ra ra ra ram !!!! NIEUPIERDLIWE ! Kocham go za to jeszcze bardziej! Zmywam go normalnie, wacikiem. Troszeczkę dłużej trzymam wacik niż na zwykłym lakierze i gotowe. Metoda foliowa całkowicie zbędna.


Jak już wspominałam - wykorzystywałam go przy nie jednym zdobieniu. Już sama jego nazwa sugeruje, że jest idealny do galaxy, ale pojawił się też przy okazji ombre :)

Hue hue kwadratowe paznokcie tak bardzo mikroskopijne :o















Linki do wszystkich powyższych zdobień znajdziecie w zakładce ZDOBIENIA :)

Co myślicie o tym topperze ? Ja osobiście go ubóstwiam ! :D

Buziakii :*

9 komentarzy:

  1. Ślicznie wygląda na ombre :) I jak dla mnie w połysku lepiej niż w macie :) Efekt piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie Ci to wyszlo- ja tez wole z polyskiem. A tak na marginesie, to jakosc Revlon musi byc rewelacyjna, skoro lakier ma dwa lata i ciagle tak pieknie maluje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jestem mega zaskoczona, że tyle go mam a tak dobrze się trzyma :) Też pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Mega efekt czy w macie czy w blasku! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę, że Ci się podoba niemal tak samo jak mi ;)

      Usuń
  4. Świetny jest! Idealny do niemal każdego zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny na kazdym kolorze, w polysku i macie:) ja poza zwyklym bialym chyba zadnego lakieru nie zuzylam w takiej ilosci:p
    Ps. Swiwtne galaxy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już się udało z kilkoma lakierami dobić do dna, na spółę z mamą :) Dzięki :)

      Usuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger