stycznia 10, 2014

Przekonuję się do zieleni z Essie Navigate Her

Średnio przepadam za jasną zielenią na paznokciach, sama nie bardzo wiem czemu. Ale jak tak patrzę na Navigate Her to coraz bardziej się do niej przekonuję :)

Tego Essiaka razem z To Buy Or Not To Buy znalazłam pod choinką. Mam ostatnio jakiś pociąg do pasteli i innych delikatnych odcieni, dlatego wybrałam te dwa kolorki. Nie powiem - przy Navigate Her byłam skuszona zdjęciami m.in. u Justynu i My Roses Nails :D


Nazwa: Essie Navigate Her
Dostępność: Super-Pharm, Douglas, drogerie internetowe
Cena: od 35zł, w internecie ok 10-12zł
Pojemność: 13.5 ml

Wykończenie: kremowe
Kolor: delikatna, groszkowa, a właściwie bardziej pistacjowa zieleń. Kolor typowo wiosenny, ale ja tak bardzo nie lubię zimy! Szczególnie, gdy wygląda jak jesień -.-
Pędzelek: dość szeroki, płaski i zaokrąglony - dla mnie idealny !
Konsystencja: w sam raz. Nie za rzadka, nie za gęsta. Nie zalewa skórek i idealnie się nią operuje.
Krycie: 2 cienkie warstwy. 1 nieco smuży, druga ładnie wszystko wyrównuje.
Schnięcie: szybkie. Na prawdę, czas schnięcia to to za co kocham moje obydwa Essiaki <3
Trwałość: również bardzo dobra, po 3 dniach noszenia miałam nieznacznie przetarte końcówki
Zmywanie: bezproblemowe
Inne: mam wrażenie, że podkreśla strukturę paznokcia, bo bez topu widoczne były pionowe paski



Ogólnie rzecz biorąc jak nie szaleję za zielonymi lakierami, tak Navigate Her bardzo przyjemnie mi się nosiło. Czuję jednak, że będzie kolejnym lakierem, którego nie bd nosić solo, bo aż prosi się o jakieś zdobienie lub topper, tak samo jak kolega To Buy Or Not To Buy albo MIYO Baby Blue :) Tym razem pomysł na zdobienie się ulotnił, ale sięgnęłam po topper, który widziałyście już zapewne w ostatnim poście z Dark Water Blue. Niestety zdjęć nie posiadam (dunno why -.-), ale obiecuję to nadrobić pisząc osobny post o tym topperze :)

Jak Wam się widzi Navigate Her ? ;)

Buzioki :*

15 komentarzy:

  1. Nie mam takiego kolorku;) Ślicznie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I dobrze, że się przekonujesz bo na Twoich pazurkach ten odcień zieleni wygląda ślicznie :-) A poza tym bardzo lubię czytać Twoje recenzje - są bardzo szczegółowe:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Staram się wszystko dokładnie opisywać, żeby wszystko było, bo sama nie lubię jak recenzja czegoś nie obejmuje... :)

      Usuń
  3. Essie mają fajne kolory, ale niestety nie przepadam za tego typu zieleniami:) ale Tobie pasuje ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinnaś częściej nosić zielenie!;) Dobrze leży na Twoich paznokciach:D

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się że się na niego skusiłaś, ja też nie przepadam za zieleniami ale ten odcień baaardzo lubię ^^
    koniecznie go ozdób i pokaż co wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, bo jest uroczy :) Jak tylko coś zmaluję to na 100% wrzucę ;)

      Usuń
  6. Też go mam i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym się na niego nie zdecydowała ze względu na to że nie lubię zieleni na pazurkach. Ale tylko na swoich, u ciebie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam średnio przekonana wybierając, ale nie żałuję :) Dzięki :)

      Usuń
  8. aaaaaaaaaaaaaaależ pięęęknyy *___*

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Paznokcie masz śliczne, ale niestety lakier i tak mnie nie przekonuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fakt, zieleń nie ma wielu zwolenników :)

      Usuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger