stycznia 25, 2014

Trochę koloru i trochę wzorków

Dzisiejsze mani zainspirowane jest... moją tapetą z telefonu :3 Mam ostatnio manię na wszelakie wzorki, a motyw z tapety wydał mi się realny do wykonania. Tak więc wczoraj popołudniu porwałam farbki i zaczęłam malować. Chciałam zrobić z tego tutorial, ale tak się wciągnęłam w malowanie, że zapomniałam w ogóle o istnieniu aparatu :P


To jest moje pierwsze zdobienie zrobione od początku do końca farbkami akrylowymi. Malowało mi się nimi mega wygodnie! Z racji tego że mam tylko 5 podstawowych kolorów postanowiłam kupić w Rossmannie słoiczki i po prostu stworzyłam te kolory których mi brakowało. Póki co mam fiolet, pomarańcz, zieleń i róż, ale planuję więcej, bo już zaczynam odczuwać brak np. brązu. Myślę też o przelaniu odrobiny farbek to takich pojemniczków bo 100ml tuby są odrobinę nieporęczne :)

Wiem, że nie jest idealnie. Raz - narobiłam smug, w miejscach gdzie jest więcej koloru. Dwa - wybrałam nieco jaskrawsze kolory, ale to ze zwykłego lenistwa - nie chciało mi się ich rozbielać :3 Jednak mimo wszystko - PODOBA MI SIĘ :D Serio :D Mimo smug i innych niedociągnięć ! Rzadko się zdarza żebym była tak zadowolona z mani :3 Kciuki szczególnie lubię :D Aj ! Siedzę i się tylko na nie gapię :D



Prawa ręka ^.^ Przepraszam za skorki, ale nie panuję nad nimi ostatnio ;/


Jak Wam się to podoba ? :D

Buźka :*

PS. Ostatnio mam głowę pełną pomysłów na zdobienia i ombre ! Możecie się spodziewać w najbliższym czasie sporo takich postów :P 
 + Chodzi mi po głowie post z moimi inspiracjami, poczytałybyście ? :3 Dajcie znać w komentarzach :)

8 komentarzy:

  1. cudowne!!<3
    sama bym takie chciała..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda! :):) Ładne połączenie kolorków;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne wzorki, bardzo mi się całość podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się bardzo że Ci sie podoba :)

      Usuń
  4. Hi honey this is a lovely nice blog :)) I'm Marie and I'm a fashion blogger from Italy. I was wondering if we could follow each other on GFC and BLOGLOVIN. Let me know I will follow back for sure as always <3
    www.mariezamboli.com
    www.mariezamboli.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę taki ciekawy wzór :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger