stycznia 16, 2014

Czekoladowy Lovely 365

Ten kolor to jeden z moich lakierowych must have (chyba zrobię posta o moich lakierowych must have :p co Wy na to? :) ). Nie maluję nim może za często, ale w pudełku obecny być musi! Mam go od wakacji i już kilka razy przymierzałam się do tej recenzji, ale ciągle zdjęcia były nie takie jak ja sobie bym tego życzyła.


Nazwa: Lovely Classic Nail Polish 365
Dostępność: Rossmann
Cena: ok. 6zł
Pojemność: 8ml


Wykończenie: kremowe
Kolor: ciemny, ciepły czekoladowy brąz. Ja osobiście takie kolory uwielbiam, a i wydaje mi się, że moje pazurki (szczególnie w tej długości hihi) wyglądają elegancko ;) Kolor w zależnosci od światła, jest raz ciemniejszy, raz jaśniejszy . Przepięknie komponuje się z flejkami My Secret, ale to w osobnej notce o topperze :p
Pędzelek: dość szeroki, płaski, ale prosto ścięty. Mi odpowiada, z racji tego że jest płaski ^.^ Nabiera odpowiednią ilość emalii, wygodnie się nim pracuje.
Konsystencja: ni rzadka, ni gęsta - w sam raz. Nie zalewa skórek.
Krycie: 2 średnie warstwy kryją idealnie.
Schnięcie: średnie. Miałam już przeboje, że kładłam się spać gdy był (niby) suchy, ale rano budziłam się z pięknymi paskami pościeli, więc tym razem sięgnęłam po MS Turbo Dry i sprawa załatwiona ;)
Trwałość: samodzielnie pamiętam, że maks 2 dni i końcówki były białe. A z Turbo Dry - zobaczę i dam Wam znać ;)



Podoba Wam się ? ;) Mi bardzo ! W sumie nic dziwnego, bo ja strasznie lubię ciemne kolory :D

Buziaki :*

9 komentarzy:

  1. Nie przepadam za takimi kolorami, aczkolwiek muszę przyznać że wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moge sie przekonac do jakiegokolwiek brazu na moich paznokciach, ale na Twoich dlugich wszystko wyglada pieknie:)
    Dawaj swoje must have!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda na paznokciach. Śliczne masz te pazurki

    OdpowiedzUsuń
  4. taka gorzka czekolada idealnie :) ale kolor troszkę nie mój

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja lubie taka czekoladke, pieknie wyglada faktycznie na dlugich paznokciach, a Twoje sa wprost idealne pod taki kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie jestem fanką brązów na pazurkach, ale ten prezentuje się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger